ای منتظر، غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر

گردی بپاشد در افق، گویا سواری می رسد

ای منتظر، غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر

گردی بپاشد در افق، گویا سواری می رسد

ما، در انتظار رؤیت خورشیدیم

«اینو شنیدی اگه تصمیم نگیری، برات تصمیم می‌گیرن؟؟؟»؛ «باز باید سرنوشت از سر نوشت»؛ «من از جنس خودتان هستم»؛ «چشم‌ها را باید شست، خادمان را باید دید»؛ «مردم خواهی، ماندگارترین اندیشه‌ی ماست»؛ «ما می‌گوییم از زبان شما، آنچه را که باید گفت» ... .

اینا شعارای رنگارنگیه که کاندیداها روی پوسترهای رنگارنگشون با ژست‌های عوام فریبانه، حک کرده‌اند و چه بی‌رحمانه طی چند روز، چهره‌ی شهر رو به زشت‌ترین و کثیف‌ترین شکل ممکن بدل کردند.

نمی‌دونم اینایی که با این شعارای زیبا و رنگارنگ، شهر زیبا رو به زشتی آرایش کردن، چه‌طور می‌تونن تضمین کنن که شهر رو آباد خواهند کرد؟؟؟!!!

کاندیداهایی که به خاطر پست و مقام حاضرن ـ با نوشتن آیات قرآن کریم و حک کردن پرچم ایران مزیّن به آرم الله اکبر ـ خواسته یا ناخواسته موجبات بی‌احترامی به کتاب مقدس قرآن کریم و ... را فراهم آورند، چه‌طور می‌تونن در برابر تجاوز بیگانگان و تهاجم فرهنگی مقابله کنن؟؟؟!!!

اصل انتخابات خوبه و اینکه سیاستمداران و تحصیل‌کردگان قلبشون برای کشورشون بتپه و بتونن مشکلات رو توی جلسات مختلف بررسی و حل کنن فوق‌العاده است.

من هم به تبعیت از این حرکت مقدس در انتخابات شرکت کردم.

آقای مهربانی‌ها!

اهدافشون رو دیدین؟؟؟!!! شعاراشون رو خوندین؟؟؟!!!

کاش فقط یک نفر، فقط یک نفر، هدفش رفع بزرگ‌ترین مشکل جامعه بود!!!

کاش فقط یک نفرشون، شعارش آماده‌سازی زمینه‌ی ظهور تو بود!!!

مشکل طولانی شدن غیبت، بزرگ‌ترین مشکل مشترک همه‌ی دنیاست که کمتر کسی بهش فکر می‌کنه!!!

همه هدفشون رو گم کردن؛ ساده بگم: تو رو گم کردن!!!

این مشکل بزرگ رو، توی هیچ جلسه‌ای مطرح نمی‌کنن!!!

یادمه پیرمرد لبو فروش می‌گفت:

«اگر آقا بیاید، برای آقازاده‌ها بد می‌شود!!!»

راست هم می‌گفت و چه زیبا گفت.

امروز من هم به پای صندوق رأی رفتم.

به تو رأی دادم!!!

روی برگه‌ی رأیم نوشتم:

«ما، در انتظار رؤیت خورشیدیم

نظرات 58 + ارسال نظر
حامد ذاکر جمعه 24 آذر 1385 ساعت 13:12

سلام دخترم
آیا تا به حال فکر کردی که این طور رای دادن هیچ دردی رو دوا نیمکنه
شاید به واسطه رای شما کسی که لایق بود به مجلس راه پیدا میکرد و البته به واسطه رای ندادن شما شاید شخصی که ...
بالاخره یه رای هم یه رایه دیگه
اما کار قشنگی کردی و راست هم گفتی این مشکل بزرگترین مشکل دنیاست.
موفق باشی

عرفان جمعه 24 آذر 1385 ساعت 14:45 http://dolatekarimeh.blogfa.com

سلام
نه بابا
حرف های سیاسی می زنید
شجاع دلیر
خوب جرئت داری
و جرئت من بیشتر بود که برگه ی انتخابات رو لایق نام وزین مولا ندیدم و حتی اینطوری هم ننوشتم
اما
یه خورده هم افراط شد
اگر از چیزی برای مقاصد خود استفاده کردند ... شما جای اونا بودی چی کار می کردی؟
کسی هم باید باشد
یه نفر هم شعارش این بود: من طرح جدیدی ندارم فقط می خواهم کارهای ناتمام را تمام کنم
و این که امام هم هدفش عمران و آبادانیه
باید راهی پیدا کرد
اینا درست نیست
اما نادرست هم نیست
ولی من هم دلم سوخت که چرا یک نفر مهدوی نباید بین اسامی وجود داشته باشه
اینا همه نشون می ده که هر حکومتی قبل از ..........

ساحل جمعه 24 آذر 1385 ساعت 15:16 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام ریحانه جون
همه این چیزایی که گفتی خیلی خوب و قشنگ بود گلم. کار جدیدی بود. شاید هیچ کس این فکر رو پیش خودش نکرده.
خوش به حالت که همیشه به فکر آقای.
اما واقعا رو کاغذ رای اینجوری نوشتی؟؟؟؟؟

سیدعلی جمعه 24 آذر 1385 ساعت 15:21 http://kheyzaran.persianblog.com

سلام. با عرض پوزش از دیر جواب دادن، ایمیل شما به دست من رسید. جوابم را ایمیلی می دهم اگر اجازه بدهید. // در ضمن من انتخابات قبلی رای ندادم، ولی فکر می کنم وظیفه یک منتظر نقش آفرینی در جامعه خودش است. مثل همین انتخابات. الان هم می خوام برم رای بدم!

چشم میریم رای میدیم!

به نام تنــهاتـرین تنــها
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سلام همراه مهربون
احوال ریحانه خانوم چطوره ؟؟ خوب هستید انشالله ؟؟
به به چقدر زیبا نوشتید دوست من این حرفای قشنگ که از دلتون برخواست به دل ما که خیلی نشست یه جورایی کل حرف هایی رو که می خواستم خودم راجع به انتخابات بگم شما با قلم شیواتون بیان کردید و به نگارش دراوردین ...
امروز خیلی ها به هم می گفتن قبول باشه ...
من تنهاترین هم امروز فقط به سه نفر از کاندیدای انتخاباتی که قبلا مد نظر داشتم رای دادم این سه نفر حتی حاظر نشدن تبلیغات خودشون رو به حالت پوستر یا عکس در بیارن و اون رو خرج امور خیریه مسجد محل کردند ... می دونم که از دید خودم بهترین رای رو دادم چون روی هر سه نفر شناخت کامل داشتم ... اما فقط حیف که مثل شما توی این روز جمعه ای یه یادگاری واسه صاحبش ننوشتم ... کاشکی میشد دلتنگی هامو روی اون برگه می نوشتم حالا که نشده خیالی نیست چون یه دوست خوب داشتم که این پیام نانوشترو واسه خیلی ها بنویسه ... واقعا قبول باشه و جا داره خسته نباشیدی عرض کنم خدمتتون به خاطر رای زیباتون و حرف های زیباترتون در مورد انتخابات اخیر که حرف دل من تنهاترین بود ... با آرزوی فردایی بهتر برای هر ایرانی خصوصا وبلاگ نویسان جوان و با ذوقی مثل شما
بدرود و بصد بدرود
التماس دعا
در پناه حضرت دوست شاد باشید و امیدوار.
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
ـــــــــــــــــــــــــامضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

سیدمحسن علوی جمعه 24 آذر 1385 ساعت 17:42 http://sayyedmohsenalavi.blogfa.com

سلام ؛ برایم جالب بود بین این همه وبلاگ که یا برای خودشان تبلیغ کرده اند یا برای فامیل و آشنایشان ! یک نفر را دیدم حرف حق بزند . این روزها فقط اسمش در رفته که آزادی بیان هست . کافیه پیش همین آقازاده ها اسم امام زمان برده بشود تا با اتهامات مختلف ضد ولایت فقیه و.... با او هر کار میخواهند بکنند و هتک حرمتش کنند .
این روزها امثال حضرت علی هستند که بواسطه ترویج افکار علوی توسط همین مملکت اسلامی ! خانه نشین شده اند .

خطاب به دوست عزیز آقای ذاکر : شما را به خدا خودتان قضاوت کنید ؛ گوشمان پر از این حرفهاست ! یک رای هم یک رای است ! از این بدتر دیگر چه میخواهد باشد ؟
ای کاش اسم اسلام لااقل روی این مملکت نبود که آقازاده ها با خیال راحتتر به کارهایشان میرسیدند .
حرف آن لبوفروش را باید با آب طلا نوشت .

حبیب الله ذکی شنبه 25 آذر 1385 ساعت 14:51 http://www.hebatullah38.blogfa.com

سلام عزیز برادر ریحانه جون امید وارم که حال تان خوب باشد مطلب تان را خواندم خیلی خوب و قشنگ بود با ید همیشه و درتمام مسائلی که داریم نیم نگاه مون به سمت آقامون با شد این بهترین نوع فکر کردن است کاش در کار های روز مره مون هم متوجه آقا مو ن با شیم این خیلی عالی است .
آقا مون صاحب ما و واسطه فیض الهی به ماست و کفران نعمت پروردگار است اگر به اون توجهی نداشته با شیم

عزیزبرادر توفیق روز افزون شما را از خدای مهربان خواستارم

سلام بزرگوار شنبه 25 آذر 1385 ساعت 18:05

نکنه واقا تو برگه رای اینو نوشته باشیا آبجیه گلم

ریحانه (مدیر وبلاگ) شنبه 25 آذر 1385 ساعت 20:26

به نام خدا
سلام
شما دوستان عزیزی که هنوز در عجبید که من واقعا اینو نوشتم یا نه باید به اطلاعتون برسونم که من اینو نوشتم و البته برای تاکید هم سه بار نوشتم.
باور کنید

پاییز شنبه 25 آذر 1385 ساعت 21:18

من هم تو خیابون که رد می شدم واقعا نمی تونستم جلو خنده خودم را از فیگور این نامزدها بگیرم...

ساحل یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 00:10

سلام
عزیزم
بیشتر بیندیش و
مواظب باش. تا حجتیه راهی نیست!

مجید محبوبی یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 07:34 http://booyebahar.blogsky.com/

سلام. من ایمیلی از شما ندیدم؟ مگر اینکه با اسم دسگری آمده باشد. لطفاْ سعی مجدد بکنید

عبدالزهرا یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 07:56 http://www.abdezahra.mihanblog.com

از نوشته زیبایت ممنون.درد را دانیم و درمان نیز هم.

ای عزیز بی قرینه کی میایی

گشته دلها پر زکینه کی میایی؟؟؟؟

اکبر یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 13:51 http://ostad-samadi.blogfa.com

سلام علیکم

امتحان الهی انتخابات قبول با پست جدیدی بروزم یا علی

حضرت آقا (حضرت علامه حسن زاده آملی حفظ الله) در دیوان اشعارخود

ترجیع بندی دارند

که به مانند تنزل حقایق قرآنی است. در صفحه 225 دیوان آمده است:

در شبـی حال بـود و بیـداری گـریه بود و حضور و اذکاری

درخجسته سحرگه آن شب از سـرا آمــدم بـرون

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

علیرضا یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 23:20 http://http://digechee.persianblog.com/

سلام

شیاد انرژی درمانی رسوا شد!

عرفان دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 11:43

می گم متنت قشنگ بود همه خوششون اومده





























































تا بعد











































***********************************************************************************************************************************************************
**************

























خدانگهدار

4+1 راهیان شهادت دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 15:38 http://vafa-nasr.blogfa.com

سلام علیکم

عروس شهادت را

بآغوش خواهم کشید

و در همهه تشییع کنندگان پیکرم

که اتومبیل تابوتم،گلباران می شود

مشتهای خشمگین گره کرده

با تکبیر

مرا بدرقه خواهند کرد

التماس دعا

سلام بر خواهر گرامیم
قشنگ نوشتید و صد البته حق رو نوشتید. با اجازه تون من یک جمله با خانم ساحل عرض کنم که حجتیه ایها اصلا رائ نمیدهند به این دلیل که نظام رو قبول ندارند. اما کاری که خواهرمون انجام داده به این معناست که با نظام جمهوری اسلامی مشکلی نداره بلکه با عملکرد مسئولین مشکل داره که خوب انتقادی در نوع خود بسیار به جاست که ای کاش آنهایی که باید ببینند واقعا ببینند.
این هم تقدیم به خواهر خوبم ریحانه:
با زاهدان خشک مگو حرف حق بلند
منصور را ببین که چه از دار میکشد.

با سوغات مشهد به روزم
یاعلی

سلام ریحانه جان دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 20:19

سلام ریحانه جان
وبلاگتون با صفاس
من آ

سلام عزیزم
خوبین
وبلاگت از همیشه قشنگتر شده ریحانه جان
من آپ کردم
حوشحال میشم بیایی خودتون گقتین خبرم کن
التمس دعا
یا حق

حمید دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 20:57 http://1e1.blogfa.com

سلام ریحانه جان
مطلبت جالب بود
من هم به روزم

ناتانائیل سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 07:32 http://www.natanaeel0010persianblog.com

سلام ریحانه خانوم گل.
حوشحالم که گذرم به وبلاگ قشنگت افتاد.
نوشته ات خیلی قشنگ بود...حق با توئه...
به منم اگه سر بزنی خوشحال می شم.
در ضمن برای تبادل لینک هم آمادم. اگه موافق بودی خبرم کن...
یا علی...

هبت سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 11:47 http://www.hebatpix.blogfa.com

سلام.

به روزم و منتظر حضر سبز شما

مجنون صفت سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 19:50 http://majnoon-sefat.mihanblog.com

سلام بر اهل سلام :
واقعا" حرف دل همه منتظران رو زدی ،

واعظان کاین همه محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می رسند آن کار دیگر می کنند

خوشحال میشم به بنده هم سری بزنی.

زیر سایه ی رحمت حق
یا علی مدد

سعید سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 22:30 http://imam12hom.mihanblog .com

سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
یه سری هم به ما بزنین فکر نکنم بد باشه.
یا حق

بوی بهار چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 10:37 http://booyebahar.blogsky.com/

سلام. ما چیزی از شما ندیدیم. چه انتقادی از ما فرموده بودین. دوباره تکرار کنین لطفاْ

باقر چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 11:52

آفرین ریحانه
ما در انتظار رویت خورشیدیم

بوی بهار چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 21:56 http://booyebahar.blogsky.com/

با سلام مجدد. من فکر نمی کنم تند نوشته باشم. شما در مورد من تصور خوبی ندارید. من مهربان تر از آنم که شما فکر می کنید. خوب حالا کی به شما گفته من ایمیل های انتظار نوجوان را چک می کنم؟ حالا گیرم من چک می‌کنم پس اون ایمیل فرستاده اید.

آمده ام یوسف بخرم پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 00:40 http://www.aghabia.blogfa.com

سلام بر مهدی بهار دلها
سلام بر شما ....
دوست عزیز و خواهر گرامی........
واقعا استفاده بردم از مطالب شما نه قصد تملق دارم نه چاپلوسی چون اهلش نیستم نیازی هم به این کارا نیست.
حالا راستشو بخوای موقع تبلیغات انتخاباتی وقتی بروشور یا شعارهای انتخاباتی رو می خوندم خیلی نرااحت شدم چون هیچ کس نامی از مهدی فاطمه و آمادگی برای این کار نبرده بود خیلی گریه کردم برای مظلومیت مهدی فاطمه (س). شاید ۴ سال دیگه خودم دست به کار بشم و برم تو انتخابات و .... چون حس می کنم که می تونم و قدرتش رو دارم البته هیچ وقت دوست ندارم کار به اینجا بکشه که افرادی مثل من ژا به میدان بگذارند چون ان شاء ا... تا اون زمان ما خورشید را دیده ایم .
امشب همه دوستام تو دفتر بسیج دانشگاه رفتند قم و جمکران اما قسمت نبود من برم آقامم دیگه دست رد به سینه ام می زنه این نهایت بدبختیه
ببخشید سرتو درد اوردم........
فعلا یا علی

یزدانی پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 07:56 http://smyazdani.blogfa.com

خواهر عزیزم ریحانه خانم سلام ! شهادت امام جواد علیه السلام رو تسلیت می‌گم . برزوم . یاعلی.

به نام تنــهاتـرین تنــها
00000000000000000
سلام همراه مهربون
یه خبر جدید دارم واست
امروز با سه آپدیت متفاوت در خدمتتون هستم !!
شاید برای اولین باری بود که کلبه تنهاترین تنهایان در یک رو سه بار آپدیت میشه !!
از این به بعد کلبه من تنهاترین یک روز در میون به روز میشه !!
امیدوارم که از غافله همراهی عقب نمونی و سعادت حضورت سبزت رو از من تنهاترین دریغ نکنی !!
بی نهایت خوشحال میشم اگه اون طرفا تشریف بیاری
و در آخر :
در پناه حضرت دوست شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000
____________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

ساحل جمعه 1 دی 1385 ساعت 08:42 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام ریحانه جون!
امروز رو تبریک میگم.
اما در مورد دیروز:
از جلوی خشکبار حاجی نوروز رد میشدم. مغازه بسته بود. ولی مردم یه صف طویل تشکیل داده بودند واسه خرید آجیل شب یلدا.
همون موقع نا خود آگاه به یاد این شعر مرحوم نسیم شمال افتادم:
آخ عجب سرماست امشب ای ننه!
تو نگفتی می کنیم امشب علو؟
تو نگفتی می خوریم امشب پلو؟
نه علو دیدیم امشب نه پلو
آخ عجب سرماست امشب ای ننه!
ریحانه خیلی دلم گرفت. آخه دیروز صبح قبل از این ماجرا تو تاکسی یه خانومی کنارم نشسته بود که داشت درد و دل می کرد و گریه می کرد. می گفت دارم دنبال کسی می گردم که چند متر پلاستیک و یک چراغ علادین به من بده که خونه رو برای بچه های یتیمم گرم کنم تو این چله زمستون تو میانرود.
منم که میدونی دیگه نتونسیتم خودمو کنترل کنم.
ریحانه خیلی دردناک بود. تازه فهمیدم که چله معانی مختلفی داره.
فهمیدم معنی چله تو میانرود و تو خشکبار حاجی نوروز چقدر با هم فرق داره.........

حمید جمعه 1 دی 1385 ساعت 15:14 http://1e1.blogfa.com

سلام
به روزم

عبدالزهرا شنبه 2 دی 1385 ساعت 07:45 http://www.abdezahra.mihanblog.com

اندکی صبر سحر نزدیک است.

منتظران ظهور شنبه 2 دی 1385 ساعت 16:16 http://www.moolaali.blogfa.com

بسم رب المهدی

سلام علیکم خسته نباشید

امیدوارم همیشه سلامت باشید

التماس دعا

یا مولا علی

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام. شماره جدید نشریه ساعت صفر منتشر شده است. سامانه وبلاگ نویسی داخلی نشریه هم راه افتاده است. از شما دعوت می کنیم که مثل همیشه ما را همراهی کنید اما این بار جدی تر! ایده جدید،‌ فکر جدید! مطلبی برای نشریه! ما منتظریم. البته همیشه منتظریم!

گل پونه یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 22:22

به به باب حرفای سیاسی رو هم که باز کردی
ای ول
خیلی باحالی

ساحل دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 06:53 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

.....من او را دیده بودم
نگاهی مهربان داشت
غمی در دیدگانش موج میزد
که از بخت پریشانش نشان داشت
نمی دانم چرا هر صبح
هر صبح که چشمانم به بیرون خیره میشد
میان مردمش می دیدم و باز
غمی تاریک بر من چیره میشد
شبی در کوچه ای دور
از آن شبهای مهتاب بهاری
از آن شبها که نور آبی ماه
زمین و آسمان را رنگ می کرد
در آنجا در خم آن کوچه دور
نگاهم با نگاهش آشنا شد
به یکدم آنچه در دل بود گفتیم
سپس چشمان ما از هم جدا شد
به من گفتند او رفت و ولی من
نپرسیدم کجا رفت و چرا رفت
ولی در آن شب بدرود دیدم
که چشمانش هنوز اندوهگین بود.........

mohamad دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 10:27 http://didareashna.blogfa.com

خیلی عالی بوى
خوشحال شلام
به منم سری برن

مهدی دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 14:57 http://boghzehezareh.blogfa.com

سلام
بالاخره به روز شدم ادامه همون شعری که قول داده بودم سر بزنی خوشحال میشم

حبیب الله ذکی دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 21:30 http://www.hebatullah38.blogfa.com

سلا م عزیز برادر ریحانه امید وارم در پناه عصمت حق از گزند روز گار مصون با شید ممنونم از حضور سبز تان با ز هم به وب این برادر حقیرت سر بزن یا علی

پاییز دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 22:21

سلام ... احوال شما چطوره؟

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 23:40

سلام عزیز دل خواهر
وقتی اومدی حتما به من سر بزن
می خوام برم خارجه!!!!!! افغانستان عراقستان .... یه چیزی تو همین مایه ها.
اگه تو هم با من بیای خوشحال میشم.

عرفان سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 08:16

سلام
منتظر مطلب جدیدت
و البته به قشنگی همین مطلب هستیم

به نام تنــهاتـرین تنــها
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سلام دوست من
وقتت بخیر
از اینکه به کلبه تنهایی من تشریف آوردی ممنونم
از حسن نیت شما هم تشکر میکنم
واقعا جای بسی افتخار هست برام که دوستان صاحب دلی همچون شما با نگاه سبزشون من حقیر رو مورد لطفشون قرار میدن ...
خواستم بگم ایمیلی از طرف شما برام نیومده که بخوام پاسخی بهش بدم شاید اشتباهی در کار باشه مطمئن هستید که آدرس رو درست فرستادید ؟!
به هر حال اگر سوالی بود در خدمتتون هستم
با آرزوی بهترین ها
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشی و امیدوار.
0000000000۰۰۰۰۰۰۰۰000000000000000000000
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

به نام تنــهاتـرین تنــها
00000000000000000
سلام همراه باوفا
یه پست جدید در رابطه با رسم روزگار دارم
خوشحال میشم همراهیم کنی و نظرت رو در رابطه با این مطلب بهم بگی ...
آخه میدونی :
تاریکه ســرنوشتم
فانوس من شکسته
عمریه بغضی سـنگین
راه گلــــــومـــو بســته
از شب به شب رسیدم
از کـوچه ها به بن بست
آی آدمـــــــــای سرخوش
جایی بــرای مــن هست ؟
با آرزوی بهترین ها
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشی و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

مهدی سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 14:52 http://www.boghzehezareh.blogfa.com/

سلام
حالتون که انشاءالله خوبه ؟
به روزم و منتظر.

رضا جعفری سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 15:00 http://savadeayene.blogfa.com

سلام. موفق باشید. بله تمامی اشعار وبلاگ سواد آینه سروده ی بنده است. یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد