ای منتظر، غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر

گردی بپاشد در افق، گویا سواری می رسد

ای منتظر، غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر

گردی بپاشد در افق، گویا سواری می رسد

قصه من و دلتنگی‌هام

آقا جونم! سلام

دلم براتون خیلی تنگ شده. خیلی وقته که یادی از ما نمی‌کنید. نکنه شما هم منو فراموش کردید؟!!! شما رو به خدا بگید که اشتباه می‌کنم. هر کسی که منو فراموش کنه شما منو فراموش نمی‌کنید. درسته؟ نکنه این روزا سرتون خیلی شلوغه؟ خوب انشاءالله که سالم باشید.

اگر از احوالات من جویا باشید، حال من خوب نیست اما همیشه برای سلامتی شما دعا می‌کنم. امسال موقع تحویل سال با این‌که خواب موندم و چند دقیقه بعد از تحویل سال بیدار شدم ولی قرارم رو فراموش نکرده بودم. دیر و زود داشت اما سوخت و سوز نداشت. هر چند شما که به دعای حقیری مثل من نیازی ندارید.

اما آقای من ...

ما به وجود نازنین شما محتاجیم. خودتون که بهتر می‌دونید اگه هر چی دیرتر بیاید هم دیر شدن داره هم سوختن. ما مدت‌هاست که داریم از دوری شما می‌سوزیم اما نمی‌سازیم.

سال 85 هم با همه خوبی و بدیش تموم شد.

خوبیش این بود که از همون اول سال با شما بودم. (دوس دارم لحظه لحظه امسال هم با شما باشم)

و بدیش این بود که این سال هم مثل همه سال‌های قبل بدون عطر ظهور شما تموم شد.

انگار ...

می‌گن سالی که نکوست از بهارش پیداست.

خدا کنه که این طور نباشه. خدا کنه دروغ باشه. آخه بهار امسال من بدون حضور مامان و بابام و ظهور شما شروع شد. شما رو به خدا قسم می‌دم قول بدید امسال بیاید. امسال توی تقویم دو تا 9 ربیع داریم. دو تا غدیر ثانی. اصلاً امسال رو باید به نام شما مزین می‌کردن.

ولی انگار امسال هم لیاقت نداشت که ...

بیاید دعا کنیم که امسال زمستون غیبت تموم بشه و بهار ظهور رو جشن بگیریم.

بیاید با هم دعا کنیم که امسال، سال ظهور شما باشه.

بیاید دعا کنیم که امسال توی یکی از روزای تقویم حک بشه: تعطیل، روز ظهور مهدی (عج)

بیاید دعا کنیم که امسال ...

برای منم دعا کنید که ... .

 

نظرات 45 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 2 فروردین 1386 ساعت 21:20 http://culture.mihanblog.com

سلام به منم سر بزن منم مثل تو دلم گرفته

علی میخی جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 06:14 http://shahmikh.blogfa.com/

التماس دعا
محتاجیم به دعا !

دوست جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 12:22

سلام
سال نو مبارک
حق با شماست سالی که توش از ظهور مولا خبری نیست اصلا نیاد بهتره

ساحل شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 15:37 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام ریحانه جان
درد و دل دلنشینی بود برا روزهای آخر سال.
آره عزیز! متاسفانه هیچ کدوم لیاقت اینو نداشتیم که لحظه ای آقا به ما نظری کنه. اگه نظری شده بود حالا وضعمون خیلی بهتر از این بود. این همه گناه........ این همه یاس.....
میدونی این روزا هر چی که فکرشو می کنم میگم آقا جونم! خوب شد شما نیومدین و گر نه ماها و بقیه دیگه نمی تونستیم واسه خاطر همین سیزده روز تعطیلی و مهمونی ( در واقع به خاطر چشم و هم چشمی) این همه ریخت و پاش و اسراف داشته باشیم. ماها دیگه نمی تونستیم مهمونی های آنچنانی رو تحمل کنیم و حرفی نزنیم فقط به خاطر مصلحت!!!
آقا جونم! اگه تشریف آورده بودین و این همه خرید عید رو میدیدین حتما به ما یه چیزی می گفتین دیگه. پس خوب شد که نیومدین. اگه تو مجالس تشریف داشتین و میدیدین دیگه این روزا نگه داشتن حریم محرم و نامحرم تو مهمونیا املی محسوب میشه ........
آقا جونم! برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی!

ستاره دریایی یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 08:08 http://sarsakht.blogfa.com

سلام عید شما مبارک باشه

خواهی که رها از غم و هر واهمه باشی
باید که تو دنباله رو فاطمه باشی
هر سال به یک نام و نشانی شده مشهور
امسال بود سال ابولولوء کاشی
هم متنت قشنگ بود هم از اینکه به ۹ ربیع اشاره داشتید شادی زاید الوصفی رو تو وجودم حس کردم
لحظه به لحظه این تولی و تبری افزون باد
یا علی

ساحل افتاده یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 10:17 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام عزیزم
دلتنگیهامو فقط اینجا می تونم بریزم بیرون
آخه گریه م می گیره از اینکه این همه اسم آقا مقدس آقا رو با خودم حمل می کنم اما دریغ از ذره ای عمل به رضایت آقا!
دعا کن آقا منو ببخشه که این همه موجب آبروریزیشون بودم تا حالا. و دعا کن فرق امسالمون با سال قبل این باشه که ذره ای فقط ذره ای برای رضایتش قدم برداریم. باشد که مقدمات ظهور فراهم شود.
راستی هیچ خبری نشدا!

محمدعلی(ایران اسلام) یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 11:42 http://iranislam.parsiblog.com

سلام
خوشحالم که بعد از مدتها شما رو هم فعال دیدم و هم ردپایتان را در وبلاگم!!
انشاءالله که ربیع های واقعی رو بیشتر از بهارهای مجازی قدر بدانیم و بدانیم که ۹ ربیع کجاست و دلتنگیهای یک منتظر چگونه در بعضی جاها مقداری تسکین میابد.
موفق باشید
یا علی

به روزم
ارکان ایمان

محمدعلی(ایران اسلام) یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 11:45

راستی اتفاقی افتاده که لینک من حذف شده؟

پاییز مهربون دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 06:39 http://pineh-doz.blogsky.com

مه من زبی نقابی برخش نقاب باشد.


سال نو بادیدنو مبارک

ساحل دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 15:53

سلام
ببین لینک ما رو حذف کردی چیزی نگفتیم. اما آقای ایران اسلام چه هیزم تری بهت فروخته بود که لینکشو حذف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟

ریحانه (مدیر وبلاگ) دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 18:08

پاسخ به ساحل
ببین عزیزم واسه خودشون توضیح دادم که چه اتفاقی افتاده

[ بدون نام ] دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 21:18

سلام عزیزم
نامرغوب گفتنت منو کشته دم نکشیده!!!!!
ببین اونوقتا که ما همسن و سال شماها بودیم احترام بزرگترامونو بیشتر نگه میداشتیم.

حس غریب سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 09:40 http://hese-gharib.blogfa.com

سلام دوست خوبم...!

امیدوارم که سالی توام با خوبی و برکت در پیش رو داشته باشی و امسال سال ظهور آقامون امام زمان (عج) باشه.

برات آرزوی موفقیت می کنم.

التماس دعا...خدانگهدار.

شمرشناسی سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 10:26 http://shemrology.persianblog.com

و کسی گفت ؛ چنین گفت ؛ چنان خواهد شد ...

yaswhite سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 10:52 http://yaswhite.blogfa.com

سلام و اول آروزی فرج او که هر روز به امید دیدنش
چشم می گشائیم وآرزوی سلامتی وموفقیت شما وهمهء
منتظران او...

هبت سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 10:53 http://www.hebatpix.blogfa.com

خواهی که رها از غم و از واهمه باشی.

باید که دنباله رو فاطمه باشی.

هر سال به یک نام و نشانی شده مشهور .

امسال بود سال ابولولو کاشی.

پیشاپیش نهم ربیع الاول مبارک

yaswhite سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 11:26 http://yaswhite.blogfa.com

ریحانه جان بازم سلام...خوشحالم که عطر حضورت زود به مشامم رسید...ممنون ...من هم دوست دارم شما وهمهء منتظران امام عصر(ع) لینک کنم ودارم دنبالشون می گردم...اگر پیشنهادی داشتی از بزرگواریت ممنون می شم
در پناه خدا

کنیزان حضرت زهراء(س) سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 13:39 http://kanizezahra.blogfa.com/

سلام ریحانه جان! خسته نباشی.
خیلی ممنونیم که محبت کردی و بهمون سر زدی.

شهادت جانسوز امام حسن عسکری(علیه السلام) را محضر مقدس حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شما تسلیت میگیم.




-:- ألـــسَّـــلام عــَـلــَـیـــکَ یــَـا أبـــُوالإمـــَامِ الـــمــُـنـــتــَـظـَــرِ -:-


** جـان مـا بـادا فــدایــت، ای امام عسکری(ع) **
** سـامـرا شـد کـربـلایت، ای امام عسکری(ع) **

** زهـر قاتـل چـون بـه قــلب نـازنـینـت زد شـرر **
** شد جهان غرق عزایت،ای امام عسکری(ع) **





«اَللَّهُمَّ العَن اَوَّلَ ظَالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد»
:::..::: التماس دعا :::...:::

شهردار شهرماه سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 15:32 http://shahrdar-shahre-mah.blogfa.com

هو شاهد....
سلام...
... تا بیاید انتقام سیلی زهرا(س) بگیرد
اونوقته که جشنم میگیریم انشاءلله...
امیدوارم به مدد خدا امسال سالی پر خیر و برکت باشه براتون..
التماس دعا
یا زهرا سلام الله علیها

هادی سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 15:35 http://cheshmeye-zendegi.persianblog.com

سلام .... زیبا بود... چه قشنگه دردو دل با کسی که حرفاتو با دقت میشنوه.... یه گوش شنوای خوب.... حتما جواب هم میدخ.... تو میشنوی جوابتو ؟؟؟ من هنوز نمیتونم بشنوم.... دعا کنیم گوشامون وا بشه .... سال نو مبارک ....
یا حق.... به چشمه زندگی هم بیا خوشحال میشم .

ع سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 18:10

ریحانه جان بازم سلام...شهادت امام حسن عسگری (ع) را بر امام عصر (عج) وشما وتمام پویندگان راه عشق تسلیت عرض می کنم

yaswhite سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 18:12 http://yaswhite.blogfa.com

ریحانه جان سلام...التماس دعا
شهادت امام حسن عسگری بر شما وتمام پویندگان راه حق تسلیت باد

شهرام سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 19:09 http://ashagsookooot.blogfa.com/

به نام او که زیباست
اینجا من هستم؛ سکوتی محض
سکوتی شکسته و درهم بخاطر هر روز ندیدن تو
اینجا من هستم ؛ تهی از زندگی و روزمره‌گی
خالی‌تر از همیشه؛ با کلافی درهم و پیچ در پیچ
معنی سکوتم را با چشمانم برایت بارها فرستاده‌ام
اینجا من هستم با آوازی که هرگز نشنیدی
من هستم و سازی مبهم
اینجا من مانده‌آم تنها در پس اندوه صدای کهنه سازم
من هستم و گلی پرپر شده از عشقی کور
من هستم و یکرنگی شکسته‌ام
اینجا در شهری دور من مانده‌ام به انتظار هر لحظه که میایی
در شهری خاک گرفته و غروبی تنگ
که سینه‌ام را هر آن می‌درد
اینجا من مانده‌ام و سرمایی که استخوانم را داغان کرده است
من هستم سیمایی شکسته‌تر از همیشه
اینجا من هستم و خیال همیشگی چشمان مشکی تو
حتی کلمات هم دگر از نوشتن دردهایم عاجزند

مدتی خارج از ایران بودم عذر مرا بپذیر ممنونم که همیشه به یادمی
دوستتون دارم شهرام

سال نو مبارک امیدوارم حال خودتو خانوادهی عزیزت خوب باشه

اردشیر چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 00:46 http://ardeshiri.blogfa.com

سلام
شهادت آقا امام حسن عسکری (ع) رو خدمتتون تسلیت عرض میکنم و اجازه مخوام آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) رو هم تبریک بگم . ان شاءا... به قول شما امسال سال ظهور آقامون (البته اگه ذکر کلمه آقا رو به حساب پرروئیمون نذارن !!! که البته این هم یه نوع عنایته !) باشه .
خدا کنه سال خوبی برای همه باشه و البته برای شما .
یا علی

احمد جلالی پندری چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 08:16 http://pandary.blogfa.com

جام میت کرده مرا مست وخراب

باده نوشم باده ازین جام شراب

چشم مستم مست شدش تا که بدید

رخ عیان گردید وبرفتش ز نقاب

باغ وبوستانم به گل آراسته گشت

با گلش گل شد خس وهر خارو خراب

حالتی آمد بسراغم عجبا

چشم من بیدار شداز این همه خواب


شهادت امام حسن عسکری (ع) را محضر فرزند بزرگوارش
حضرت بقیت الله (عج) تسلیت عرض می کنیم
و امیدواریم امسال آخرین سال غیبت آقامون باشد


حوریه چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 08:25

سلام ریحانه خانم
بیا کاری کنیم که روز ظهور مهدی(عج) تعطیل نباشه که ما هم با خیال راحت و به بهانه تعطیلی از انجام وظایفمون طفره بریم دلم می خواد امسال حرفهامون بیشتر از شعار دادن خالی باشه البته شاید تو یه کارهایی کرده باشی اما من یکی خوب می دونم که حالا حالاها باید بدویم .
ریحانه دلم لک زده برای شنیدن صدای مولا آخه خودشون خواستن که بیایم اما ما هر چه قدر بیشتر سعی می کنیم بشناسیمشون می فهمیم که هیچ کاری نکردیم پس آقامون کی می آد؟

ریحانه (مدیر وبلاگ) چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 09:14

پاسخ به حوریه
به نام خدا
سلام
اگه دوس دارم تعطیل باشه به خاطر اینه که جشن بگیریم
به خاطر اینه که به بهانه کار از انجام خیلی از وظایفمون که هیچ ربطی به تعطیلی و غیر تعطیلی نداره غافل نشیم
توی تعطیلی بیشتر فکر کنیم که تا حالا چی کار کردیم از این به بعدش می خوایم چی کار کنیم و ...
التماس دعا

خانم ناظم چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 11:46 http://nazemane.parsiblog.com

سلام ریحانه خانم: سال نو مبارک. شهادت امام حسن عسکری و تسلیت عرض میکنم و آغاز امامت مولا و مقتدامون و تبریک میگم.
ممنون که سرزدید. موفق باشید یا حق التماس دعا.

پلخمون چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 13:04 http://palakhmun.blogfa.com/

امسال سال ظهور است، اگر سال بازگشت ما به عقلانیت و معنویت و عدالت او و پدرانش باشد... ان شاء الله

yaswhite چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 13:07 http://yaswhite.blogfa.com

سلام عزیزم...ممنون از راهنمایت ...راستی امامت مهدی موعود (عج) را خدمت شما وهمهء منتظران حقیقی او تبریک می گم
قربانت

عاشق المهدی چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 13:35 http://www.ahlebayt14.blogfa.com

http://www.bachehayeghalam.com/media/sound/banifatemeh001.wma

متین چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 14:07 http://khodamadary-1.blogfa.com

سلام
خوبی خواهرم
ریحانه عزیز ممنونم که اومدی پیشم.
خدامداری تنها راه نجات بشر از باتلاق گناه - دروغ- بی عدالتی-و وو.....
خدامداری زمینه ساز ظهور مهدی است.
خدامداری ایدئولوژی ظهور است.
خدامداری آخرین ایدئولوژی بشر است.
خدامداری سخن خداست.
شک نکن.
ریحانه دیشب آقا در خواب یکی از دوستا نم اومدند.
و فرمودند که یک پسر در شمال کشور است که پول ندارد و به مشکل برخورد کرده است . هیچ کس هم به او پول نمیدهد.
و آدرس این جوان رو به دوستم دادند.
و دوستم امروز صبح رفت شمال تا به او کمک کند.
خیلی دعا کن.
مهدی
مهدی
مهدی

و بدان تنها راه نجات از باتلاق دروغ و بدبختی فقط گناه نکردن است.
و فقط با گناه نکردن و پاکی میتوان سرباز مهدی شد.شک نکن
مرسی که اومدی پیشم
سال خوبی داشته باشی.

دعا گوی خواهر پاکم(متین)

خادم الزهرا چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 14:37 http://khademozzahra.parsiblog.com

هوالغریب..به امیدسالی سرشار از خیرو شادی برای شما...وبلاگ زیبایی داری...ممنون که بهم سرزدی...شاید این جمعه بیاید شاید...گره از کاردلم بگشاید شاید...التماس دعا یازهرا

زائر بقیع چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 15:38 http://www.hassanmojtaba.mihanblog.com/

هوالمحبوب
==============================================
امام حسن عسکری
لَیْسَتِ الْعِبادَةُ کَثْرَةَ الصِّیامِ وَ الصَّلوةِ وَ إِنَّما الْعِبادَةُ کَثْرَةُ التَّفَکُّرِ فى أَمْرِ اللّهِ.»:
عبادت کردن به زیادى روزه و نماز نیست، بلکه [حقیقتِ] عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
==============================================
شهادت یازدهمین اختر اسمان امامت وولایت امام حسن عسکری را به پیشگاه امام زمان وتمام محبین و دستداران اهل بیت تسلیت عرض میکنیم
همچنین اغاز امامت حضرت مهدی عج را به همه منتظرین واقعی اون حضرت تبریک وتهنیت عرض مینمایم
به روزیم منتظر حضور پر مهر شما عزیزان وبلاگ معنویی دارین خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم
التماس دعا
یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت وپناه تون

تروخدا کمکم کن..............

یاسمین چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 16:15 http://yasivaostad.blogsky.com

سلام
شهادت امام یازدهم رو تسلیت می گم

بهناز چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 16:34 http://peyghamiazaab.blogfa.com

سلام ریحانه عزیز
الهی عظم البلاء و برح الخفاء وانکشف الغطاء....
واقعا خجالت میکشو صداشون کنم.چیزی برای عرضه ندارم.بگم من شیعه ام آخه...
التماس دعا

خورجین چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 16:47 http://www.khorjiiiin.persianblog.com

ممنونم از حضورتون دوست بزرگوارم!

الهه باران چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 17:36 http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
ممنونم که سر زدی به وبلاگم
وبلاگ خوبی داری...مخصوصا اگر در مورد درد فراق از یار همیشه یاور باشه...به امید اینکه زودتر ظهور کنند...

ساحل چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 18:11 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خواهر گلم
تبریک میگم خانومی
تو سایت نتایج مسابقات رو زدند. شما هم که برنده شدی و ...........
نموندی که خانم!!!
ولی امشب دعا یادت نره
فردا هم منتظرتیم!!!!!!!!!

صبا چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 18:13

سلام
هر چی محل به من نذاشتی
ولی مبارکت باشه.

سبحان چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 18:30 http://www.aeeinemastan.mycloob.com

سلام خدمت شما دوست گرامی سالروز ولایت حضرت صاحب بر شما مبارک اگه وقت داشتید به ما هم سر بزنید
علی علی

بیقرار ظهور دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 08:42 http://bigharar.ir

چقدر زیباست ؛ عبرت ها فراوان را دیدن ، درک کردن و عبرت گرفتن از آنها .
چقدر زیباست ؛ که خدا بر ما منت نهاد و نعمت وجود محمد صلى الله علیه و آله را به ما عطا نمود .
چقدر زیباست ؛ قطب نمای وجود خود را با اهل بیت (ع) و قرآن تنظیم کردن .
چقدر زیباست ؛ نگاه های عبرت آموز ، زبان های نصیحت گو و گوش های پند پذیر !
چقدر زیباست ؛ بدانیم هر درسی را امتحانی است ، امتحان ما در محضر خدا و اهل بیت (ع) چگونه است ؟
چقدر زیباست ؛ نعمت مطرح شده در سوره حمد را بدانیم و از آن بیشترین بهره را ببریم .
چقدر زیباست ؛ در حکومت و نظام آسمانها و زمین ، و آنچه خدا آفریده است ، تدبر کردن .
چقدر زیباست تدّبر در مثل های قرآنی .
چقدر زیباست تدّبر در قصص قرآنی .
چقدر زیباست تدّبر در اعمال شبانه روز و اصلاح اشتباهات .
چقدر زیباست هر روز شاهد رشد و تعالی خود بودن .
چقدر زیباست از بالاترین و نزدیکترین منظر به قرآن نگریستن .
چقدر زیباست بهره ما از قرآن در بالاترین سطح باشد .
چقدر زیباست ، اعمال خود را با اهل بیت (ع) و قرآن تنظیم کنیم .
چقدر زیباست ، درک اقوم مفاهیم قرآن .
چقدر زیباست ، از زلال قرآن نوشیدن .
چقدر زیباست ، همواره خود را در معرض قرآن قرار دادن .
چقدر زیباست ، انس و دوستی با قرآن .
چقدر زیباست ، عبارت ؛ و کل شیءٍ احصیناه فی امام مبین
چقدر زیباست ، ماموم امام مبین در جمیع امور بودن ؛ و از امام مبین زمان خویش بیشترین انتفاع را بردن .
چقدر زیباست ؛ بیاییم امامت را بسیار دقیق بشناسیم و قویاً ، مأموم باشیم و قویاً بها بدهیم و بیشتر بهرمند شویم .
چقدر زیباست ، توجه به کلید قرآن ؛ ذالک الکتاب هدی للمتقین .
چقدر زیباست ؛ بیاییم در اوج تقوی باشیم ، تا از امامانی که خدا بر متقین قرار داده است بیشترین بهره ببریم .
چقدر زیباست ، ارزشهای قرآنی را واجد شدن .
چقدر زیباست ؛ آیه و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین بیاییم دنبال تربیتی باشیم که مستضعفین را امام می کند .
چقدر زیباست ، ارزشهای قرآنی از ما ساطع شود .
چقدر زیباست ؛ بیاییم رفتارمان را یک بار دیگر اصلاح کنیم .
چقدر زیباست ؛ بیشتر از دعا بهره ببریم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم مسیری را حرکت کنیم که از درجات امامت بیشترین بهره ببریم .
چقدر زیباست ؛ والذین یقولون ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریتنا قرة اعین واجعلنا للمتقین اماما
چقدر زیباست ؛ بیاییم زودتر قرآن و احادیث و ادعیه یاد بگیریم و زودتر ، واجد آن رفتارها شویم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم تکالیفمان را مشخص کنیم و به آنها مقید باشیم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم با همدیگر مسابقه بگذاریم و بیشتر رنگ و بوی قرآنی بگیریم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم اخلاقمان را اصلاح کنیم . بیاییم رفتارمان را ، کلاممان را اصلاح کنیم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم جلوی آن شیطنت دشمن درون و برونمان را سد کنیم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم از آیات و احادیث استفاده بیشتری کنیم.
چقدر زیباست ؛ بیاییم بسیار اصرار کنیم که خدایا ما را با دریای بیکران کتاب الله و عترتی آشناتر کن .
چقدر زیباست ؛ بیاییم خود و جامعه را بسوی خیر العمل جلو ببریم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم تصویری دقیق و صحیح از ماجرای گذشته ، حال و آینده خود داشته باشیم .
چقدر زیباست ؛ خدا امت مسلمان را از خواب غفلت بیدار فرماید .
چقدر زیباست ؛ ماموم هرآنچه را امام او بخواهد انجام بدهد انجام می دهد .
چقدر زیباست ؛ سفره ای پهن کنیم تا همه پاک طینتان استفاده کنند .
چقدر زیباست ؛ آیه أَلا إِنَّ أَوْلِیاءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ ،
چقدر زیباست ؛ بیاییم با توجه به قرآن و حدیث فرهنگ خود را دوباره بررسی و اصلاح کنیم بازنویسی کنیم و از آن مواظبت کنیم .
چقدر زیباست ؛ آیه وَ أَشْرَقَتِ الْأَرْضُ بِنُورِ رَبِّها و در رأس نورها ، نور امامت است .
چقدر زیباست ؛ آیه وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ ان الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً .
چقدر زیباست ؛ بیاییم جامعه را به سوی حق سالاری سوق دهیم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم از دیگران سبقت بگیریم. فاسْتَبِقُوا الْخَیراتِ .
چقدر زیباست ؛ بیاییم ایمان و تقوا را در جامعه زیاد کنیم .
چقدر زیباست ؛ بیاییم اخلاق و رفتارمان را بیشتر مواظبت کنیم .
چقدر زیباست ؛ ما بیاییم جامعه را بسوی مودّت بکشانیم ، ما در قبال جامعه مان حساس باشیم .
چقدر زیباست ؛ خوبان ما بیایند معیارهای الهی را در جامعه خوب معرفی کنند .
چقدر زیباست ؛ گفتن : وَ قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لی مِنْ لَدُنْک سُلْطانًا نَصیرًا (إسراء80) ص290

دوست گرامی :
از پایگاه خوب شما بازدید شد ، مطالب شما زیبا و ماندگار است
از محبت شما نسبت به پایگاه خودتان بیقرار ظهور سپاسگزاریم

التماس دعا

آرش چهارشنبه 29 فروردین 1386 ساعت 08:17 http://www.sadki.blogfa.com

سلام عزیز
وبلاگ زیبایی دارید امیدوارم همیشه و در هر کجای این کره خاکی هستی موفق باشید
دوست عزیز اگه زحمتی نیست به کلبه این حقیر هم سری بزن
تنها چیزی که می تونم بگم اینه که هیچ هدیه ائی زیباتر از گل نیست و من هم اون بهت نثار می کنم
[گل][گل]
[بدرود]منتظرتم

قاصدک شب یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 10:51 http://www.akharinmonjii.blogfa.com

با سلام
با وبلاگی در ارتباط با برگزاری جشنواره آخرین منجی به در خدمت دوستان هستیم
خوشحال می شم سری بزنید و نظرات و پیشنهادات خودتون رو واسم ارسال کنید
در ضمن تو سایت جشنواره هم تعدادی از منتظران منتظر حضور سبز شما هستند
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد