ای منتظر، غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر

گردی بپاشد در افق، گویا سواری می رسد

ای منتظر، غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر

گردی بپاشد در افق، گویا سواری می رسد

من برگشتم

دیدید برگشتم  

سلام

سلام

سلام

سلامی دوباره بعد از سه سال غیبت

بعد از سه سال اومدم بگم که من برگشتم و می خوام با یاری خدا و عنایت آقا دوباره شروع کنم.

دلم خیلی واسه اینجا تنگ شده بود. خیلی

توی این سه سال دوری خیلی اتفاقا برام افتاد اما سر زدن گاه گاهی به وبلاگم آرومم می کرد

اینجا یه آرامش خاصی داره

فکر نمی کردم بعد از سه سال یوزر و آی دیمو یادم بمونه اما با عنایت آقا ظاهرا این دفعه یوزر و آی دیمو فراموش نکردم.

بعد از این که یه نگاهی به نظرات بازدید کنندگان عزیز انداختم فهمیدم که چه قدر غافلم

می خوام از اول شروع کنم

از سر خط

فقط شما دوستان گلم دستمو بگیرید 

یه جورایی می خوام خط مشی وبم رو عوض کنم  

این اطلاعات مثل رجعت و مهدی یاوران و ... رو به راحتی توی هر سایتی و هر کتابی میشه پیدا کرد  

می خوام یه کار جدید باشه 

پس لطفا نظراتتون رو بگید  

به من خط بدید  

هر چی باشه بعد از سه سال و اندی غیبت می خوام از اول شروع کنم و مثل یه آدم کاملا بی تجربه هستم 

پس منتظرتونم

یا علی!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
ساحل شنبه 10 مهر 1389 ساعت 11:28

سلام ریحانه جونم
خوبی؟؟
خیلی خوشحالم که بازممی بینمت مخصوصا تو این شرایط که دیگه حضورا نمی تونیم همو ببینیم.
من ایشالله هفته دیگه میام.
بوس بوس

منتظر دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 07:15 http://majmaemontazeran.blogfa.com

سلام دوست منتظر عزیز
از حسن توجهتون به وب ما ممنون
ان شا الله با یاری حضرت دوست بتوانیم اشاعه کننده فرهنگ مهدویت باشیم

محیا دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 17:25 http://mahya58.blogfa.com

سلام
تا حالا فقط ۷ قسمت از این سریال پخش شده و دو هفته هم هست که پخش نشده اما نشونه ها رو در قسمت هفتم دقت کن بحث بر سر فرماسونری هست خوب برای سریال ظهور کلمه (awards)رو سرچ منی پیداش میکنی 40 قسمته باید دانلود بشه

مرتضی یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 20:09 http://www.khaterahaee.blogfa.com

گر شکند دل مرا دل ندهم به دلشکن
به نام دلدار بی همتا و سلام بر قلم.
خرسند می گردم از حضور و نظرتان در وب خط رهایی

میرزائی سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 19:28 http://abasaleh.mahdiblog.com

با سلام
در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا ما را با نام منتظر مهدی فاطمه لینک کنید
لطفا ما را ازنظراتتون بی بهره نگذارید
با تشکر التماس دعا

یه دوست قدیمی پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 10:00

سلام عزیزم
دلم تنگه
دلم گرفته
کجایی؟؟//

حاجی شنبه 4 تیر 1390 ساعت 19:05

سلام دوستان و علاقمندان به ظهورش
کتاب وقت ظهور منتشر شد

عنوان لاتین: Time of Reappearance
نویسنده: عبدالحسین حاجی ابوالحسنی
ناشر: انتشارات ابوالحسنی
ناشر اصلی: انتشارات ابوالحسنی
قطع: رقعی
تعداد صفحات: 136
نوبت و سال انتشار: چاپ اول .اردیبهشت 1390
قیمت: 30000
شابک: 9786009201426
چکیده:
این کتاب در خصوص «ظهور»،«وقت ظهور»،«امکان پیشگویی وقت ظهور» نوشته شده است.در این کتاب امکان پیشگویی مخصوص خداوند علیم و پیامبر صلی الله علیه و آله و امامان معصوم سلام الله علیهم شمرده شده و راه رسیدن به علم به وقت ظهور از طریق علوم غریبه و نجوم و ابجد و ....را محدود شده میداند و نویسنده معتقد است نمیتوان به طور مطلق مدعی شد کسی بر آن تسلط دارد چون وقت ظهور از غیب است و غیب را جز خداوند یا کسی که خدا به او اجازه بدهد بداند اطلاعی ندارد.
موضوع: مهدویت،انتظار،ملاحم و فتن،مسیح موعود
شیوه سفارش: 09122511854 haji421@yahoo.com, و از طریق فاکس:02518819408

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد