ای منتظر، غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر

گردی بپاشد در افق، گویا سواری می رسد

ای منتظر، غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر

گردی بپاشد در افق، گویا سواری می رسد

همه از خداییم ...

إنّا لله و أنّا إلیه راجِعون

تا حالا ندیده بودمش. حتی اسمش رو هم بلد نبودم. اما انگار با من آشنا بود. امروز هفتمین روز درگذشتش بود. اما ذره‌ای از فوتش ناراحت نشدم چون بهترین نوع مردن نصیبش شد. همون مردنی که منو امثال من باید آرزوشو با خودمون به گور ببریم. حتما براتون جالبه که بدونید منظورم کیه؟ چه جوری مرده که من یکی از پست‌های وبلاگم رو به این موضوع اختصاص دادم؟ خوب بذارید براتون بگم:

اسمش لیلا بود و فقط نوزده سال داشت. یه روز از همین روزای قشنگ خدا، امام حسین (ع)، لیلا و خانواده‌اش رو دعوت می‌کنه کربلا. لیلا هم کوله‌بار عاشقی رو می‌بنده و راهی کربلا میشه. روزای آخر سفر بوده و لیلا انگار می‌ره که غزل خداحافظی رو واسه آقا بخونه.

انگار لیلا یه غمی داره؛ لیلا از چیزی ناراحته؛ یه چیزی لیلا رو آزار میده!

یادمه وقتی هم سن و سال لیلا بودم تنها چیزی که فکرم رو پریشون کرده بود مسأله کنکور بود. اما لیلا کنکور و این جور چیزا براش مهم نبود. مسأله خیلی جدی‌تر از این حرفا بود. لیلا گریه می‌کرد. ناله می‌کرد.

لیلا خجالت می‌کشه. از آقا سید الشهدا که دست گل نارنینش مهدی (ع) رو میون ما ... !!! لیلا خجالت می‌کشه؛ به خاطر مردم و نامردمی‌هاشون. مگه مردم چی‌کار کردن؟

مردم ما که هر روز دعای عهد می‌خونن. مردم ما که هر جمعه به آقا سلام می‌دن. ذکر قنوتشون اللهم عجل لولیک الفرج هس. پس لیلا چشه؟

لیلا با خودش زمزمه می‌کرد که:

شنیده‌ام که گفته‌ای که شیعیان مرا به قدر آب هم طلب نمی‌کنند. از این سخن دلم گرفت. بدون آب می‌توان حیات را به لطف حق به سر نمود؛ بدون تو نمی‌توان ممات هم طلب نمود!!!

لیلا دردش این بود که مردم هر روز صبح با خوندن دعای عهد با آقا عهد می‌کردن که دروغ نگن، غیبت نکن، ... نکن و در عوض همون کارایی کنن که هم خدا رو خوش می‌یاد و هم بنده خدا رو. اما تا روز رو به شب برسونن ... .

لیلا حسابی دلگیر بود. خسته بود. دیگه رمقی برای زندگی کردن نداشت. از اینکه بخواد دست خالی برگرده و بشه مثل ما، بیزار بود.

خوش به حالش!!! می‌دونید چی شد؟

لیلا از زیارت برمی‌گرده هتل. سردرد شدیدی می‌گیره که کارشو به بیمارستان می‌کشونه. اما قبل از طلوع آفتاب به آفتاب می‌پیونده. حالا هم توی کربلا و توی زمین آقا سید الشهدا ... .

میگن آقا یه تکه از سرزمین کربلا رو خریده بودن و قبل از شروع جنگ از یارانشون می‌پرسن که آیا می‌دونید اینجا کجاست؟

واقعا اونجا کجاست؟؟؟!!!

حالا تنها یادگار لیلا یه نوار ویدئویی از مراسم تدفینشه. البته بعد از فوت لیلا یه اتفاقاتی برای خانواده داغدار لیلا می‌افته که شاید بشه اسم معجزه رو روش گذاشت.

مولای من!

یعنی میشه لحظه مرگ من بعد از لحظه دیدارت باشه؟ یعنی میشه منم در رکاب تو بمیرم؟ یعنی میشه منم با عشق تو بمیرم؟

مولای من!

مددی! ما به تو محتاجیم و نیازمند. نیاز ما به قدر کرم شماست. ما را رها نکنید، دوست داریم همچنان اسیر شما باشیم، بسته‌ی درگاهتان، دلبسته‌ی مودتتان.

اگر حجاب ظهورت حضور پست من است

دعا بکن که بمیرم

چرا نمی‌آیی؟

 

نظرات 45 + ارسال نظر
حامد ذاکر پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 23:32

دخترم سلام
عزت و ذلت هر کسی دست خودشه!!!
فکر می کنم شما هم اگه بخوای می تونی.
التماس دعا

شوالیه عدالت پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 23:37 http://shovalieh.co.sr

در پناه حق موفق باشی.....

شکوفه جمعه 17 آذر 1385 ساعت 02:01 http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

ممنونم از اینکه خبرم می کنی ...

من آقا حامد موافقم که لذت هر کسی دست خودشه ..

در پناه حق موفق و سلامت باشی ...

ساحل جمعه 17 آذر 1385 ساعت 07:00

خوشا آنان که .........

ساحل افتاده جمعه 17 آذر 1385 ساعت 07:01 http://saheleoftadeh.persianblog.com

خسته ام خسته ام مریض تو ام
زین مرض من شفا نمی خواهم

سلام
خیلی زیبا بود. یعنی واقعا میشه تااین حد عاشق شد؟؟
منتظر قسمت سوم بحثتون بودم که یکدفعه به نوعی میشه گفت شوکه شدم.
خدا همه عاشقان حقیقی اهل بیت رو رحمت کناد.
به روزم
باشه قبوله هرچی تو بگی!

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1385 ساعت 16:29

باتشکرصفای مهدوی شمابر هیچکس پوشیده نیست ارادت دوستان هم بوده و هست

حوریه جمعه 17 آذر 1385 ساعت 17:08

سلام ریحانه جان
حق با توئه منم دلم می خواد اگر مزاحم اقام زودتر بمیرم دعا کن یا زودتر ادم شم که ابروی اقا رو نبرم یا بمیرم تا بیشتر از این خجالت نکشم.
راستی خیلی جا خوردم منتظر مهدی یاوران بودم موفق باشی یه سری هم به دوستان بزن نا مرغوب

خدا روحش رو قرین رحمت کنه.

عرفان جمعه 17 آذر 1385 ساعت 19:30 http://dolatekarimeh.blogfa.com

1.لیلا کی بود؟
2.چرا فیلم مراسم تدفین یه دختر پخش میشه؟
3.اون معجزه چی بود؟
4.از کجا معلوم که یه نفر که مرگ خوبی داره بعد از مرگ خوبی هم داشته باشه و از کجا معلوم که یه نفر که مرگ بدی داره دلیل کم شدن عذاب آخرتش نباشه؟
5.آیا این درسته که عمر کنار پیامبر دفن شده؟
6.از لیلا بیشتر توضیح بدید.
7.بعد از پاییز زمستونه
8. به قول آیته‌ی عظام دوستم: بعد از زمستون غیبت بهار ظهوره
9.به خدا نفهمیدم
10.توضیح بیشتر لطفاً
11.سلام
12.یا حق تا بعد
من نمی خوام بمیرم
شاید اینجوری بتونم جبران مافات کنم

حمیدرضا جمعه 17 آذر 1385 ساعت 20:21

مثل این که آپ کردی
مگه قرار نبود قالب عوض کنی؟؟؟
ما منتظریما

امید به وصل جمعه 17 آذر 1385 ساعت 21:14 http://www.eshtebah.blogfa.com

تبریک تبریک تبریک
سلام دوست محترم
بسیار زیبا بود. خیلی تکان دهنده.به نظرم این یکی از عالیترین
پستهای شماست
به دلم نشست
واقعا میشه ادم چنین عاشق باشه؟
خوش به افتخارش
در پناه ایزد منان

حسین مهدوی جمعه 17 آذر 1385 ساعت 22:18 http://salaf.blogfa.com

به نام خدا
یا صاحب الزمان مردیم از این همه بی پدری پس کی می آیی؟

ساحل شنبه 18 آذر 1385 ساعت 22:43 http://saheleoftadeh.persianblog.com

سلام ریحانه مهدوی
انگار اقوامتون هم واستون نظر میذارن!!!!!!!!!!

گل همیشه بهار شنبه 18 آذر 1385 ساعت 22:55

برات توی پایینی نظر گذاشتم آخه این باز نمیشد

امید به وصل شنبه 18 آذر 1385 ساعت 22:56

یا صاحب الزمان
کاش ز کویت خبری داشتیم
کاش به پای تو سری داشتیم
کاش که مانند خراباتیان
ناله صاحب اثری داشتیم
تا به هوای تو بگیریم اوج
کاش که ما بال وپری داشتیم
کاش به سیمای دل افروز تو
رخصت عطف نظری داشتیم
سلام و ممنون از اینکه اومدین. اما من قبل از خبر اپ کردنت خودم اومده بودم ببینش
در پناه خالق هستی

امید به وصل شنبه 18 آذر 1385 ساعت 23:14

بد برداشت کردی
منظور بدی اصلا نداشتم
متاسفم
منظورمو نگرفتید
خیلی نارا حت شدم

امید شنبه 18 آذر 1385 ساعت 23:18

اگه وقت کردید به وبم بیاین جوابتون رو دادم

حبیب الله ذکی شنبه 18 آذر 1385 ساعت 23:22 http://www.hebatullah38.blogfa.com

مولای من!
یعنی میشه لحظه مرگ من بعد از لحظه دیدارت باشه؟ یعنی میشه منم در رکاب تو بمیرم؟ یعنی میشه منم با عشق تو بمیرم؟
مولای من!
مددی! ما به تو محتاجیم و نیازمند. نیاز ما به قدر کرم شماست. ما را رها نکنید، دوست داریم همچنان اسیر شما باشیم، بسته‌ی درگاهتان، دلبسته‌ی مودتتان.

وای که چقد نازی ریحانه ! نمیدونستم این جور قشنگ فکر میکنی و این درد نهفته را تو هم د رسینه داری؟

این لیلای شما خیلی ناز بوده که این جور نازش را کشیدند ودر کنارش جای دادند .

سلام عزیز برادر سلام خواهر مهربانم الهی که قلبت آکنده از عشق مهدی گشته جانت لبریز از عطش حضور گردد . اگر حالی وشوری حاصل شد این برادر حقیرت را فرموش نکن . بدان که سخت محتاج نفسهای مهدی نفسانم .قربون مهدی گفتناتون برم

سیدعلی یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 00:38 http://kheyzaran.persianblog.com

سلام. من یک ای میل فرستادم برای شما!‌ به دستتان رسیده؟ اگر نرسیده که هیچ دوباره می فرستم ولی اگر رسیده جواب چی شد اخوی؟

بی نشان یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 09:11 http://maneoo.parsiblog.com

سلام
به تازگی با اینجا آشنا شدم و چقدر از این آشنایی خوشحالم. از نوشته هاتون لذت بردم به خصوص اون بحث مهدی یاوران. با اجازه تون با ذکر منبع ازش استفاده میکنم ( البته از یه بخشیش) . بازم سر میزنم.. منتظر مطالب بعدی تون هستم
در پناه خدا

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 09:47

با سلام
اگر حجاب ظهورت حضور پست من است
دعا بکن که بمیرم
چرا نمی آیی؟
به روزم با جامانده از ....

خادم الزینب یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 09:49 http://ALAE.MIHANBLOG.COM

با سلام
اگر حجاب ظهورت حضور پست من است
دعا بکن که بمیرم
چرا نمی آیی؟
به روزم با جامانده از ....
یا مهدی ادرکنی

یک دنیا پدر یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 14:59 http://ydpedar.persianblog.com/

روحش شااااااااد
یا علی

(آب وشراب ) یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 14:59 http://sharabb.persianblog.com/

تسلیت میگم
انشالله روحشان شاد باشه

سلام بزرگوار یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 20:37 http://www.hajimoji.blogfa.com/

سلام بزرگوار تغییر مسیر میدهد

سلام این سید مجتبی است که مینویسد:

> فکر میکنم دیگر کافی است !!

> دیگر روخوانی اندیشه ها کافی است !!

> دیگر نمیخواهم اندیشه ها را بیاموزم بلکه

میخواهم اندیشیدن را بیاموزم !!

از این پس دیگر شاهد یک مقاله بدون تفسیر نخواهید بود !!

از این پس دیگر شاهد مقاله های پراکنده نخواهید بود !!

یک مسیر را انتخاب میکنم و ادامه میدهم !!

میخواهم خودم فکر کنم !!

گر چه مانند کودکی در مقابل بزرگان میمانم اما باز میخواهم

خودم فکر کنم !!! میخواهم باشم !!

من فکر میکنم پس هستم

لطفا مرا در انتخاب راه کمک کنید

روسیــاه آقا یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 21:22 http://www.avaye-entezar.blogfa.com

بسم رب المهدی

سلام خدمت ریحانه خانم عزیز
چقدر حسرت می خورم به حال لیلا خانم...
ممنونم که این اتفاق رو برای ما هم نوشتی. التماس دعا دارم

"مهـــــــدوی باشید"
در پناه حق
یاعلی
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاییز یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 21:38 http://www.thy-fall.persianblog.com

سلام ... با هر لحظه خوندن حال لیلا از احوال خودم شرمسار می شدم!

خادم الزینب یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 23:06 http://ALAE.MIHANBLOG.COM

با سلام داستان پند آموزی بود که هر کس با خداست ، خدا هم اون رو جایی میبره که همه بهش قبطه بخورن
البته این نمونه دنیاییش بود
یامهدی ادرکنی

علی یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 23:07 http://DORR.IR

سلام از دیدار وبلاگتون خرسند شدم امیدوارم موفق باشید
التماس دعا
یا من لیس الا هو

سید محسن علوی دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 00:07 http://sayyedmohsenalavi.blogfa.com

سلام
خیلی تکان دهنده بود . به هر کسی چنین توفیقی نمیدهند !
کسانی که تازه میخواهند چنین اتفاقی را موشکافی کنند ببینند درست بوده یا نه! تا بیایند جریان را بفهمند کلی از حقیقت جویان به حقیقت رسیده و به مقصد رسیده اند .
منظورم را متوجه میشوید؟ میخواهم بگویم ما که مخلوق خدا هستیم ، آن هم خدای مهربان ، بخشنده ، خدایی که میگوید عزیزم من تو را بوجود آوردم و دوستت دارم پس چرا از خودم نمیخواهی که تو را به سعادت برسانم ؟

رضا سجادی دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 17:23 http://sajjadi58.blogfa.com

کاش همه لیلاهای زمین عاشق بودند٬ این طوری!

آمده ام یوسف بخرم سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 02:24 http://www.aghabia.blogfa.com

سلام بر مهدی بهار دلها
سلام دوست گرامی 00000000
اجرکم عند الله..... با مطالبی در مورد رجعت که یکی از عقائد حقه شیعه می باشد به روز هستیم
به فرموده امام صادق (ع):
هر کس به رجعت ایمان نداشته باشد از ما نیست..حال ما چقدر در مورد رجعت می دانیم ......؟
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج

رضا - منتظر عاشق سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 07:04 http://gole-entezar.blogfa.com


سلام ریحانه عزیز[گل]
خوبید[گل]
.
.
.
آقا و مولای من
نمی‌دونم این چندمین باره که به شما سلام می‌کنم و جوابی نمی‌شنوم
ولی می‌دونم هر موقع اومدم سربه زیر بودم و شرمنده و شرمسار، آخه
خودم می‌دونم چکاره‌ام و می‌دونم که شما هم می‌دونی ....
....
وقتی میری حرم امام رضا اگر تونستی سرتو بالا بگیری و گنبدش رو نگاه کنی،
بدون که آقا واسه راحتی تو سرشون رو پایین گرفتن تا تو خجالت نکشی و
با آقا راحت باشی و اونی که دلت دوست داره بهش برسی.....[گریه]
.
.
.
ممنون از حضورتون تو وبم .
آرزو میکنم لینک وب زیباتون باشم.
موفق باشین و خدا نگهدارتون[گل]
رضا
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]اللهم کن لولیک الفرج [گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

ناصر سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 10:20 http://kouroshpedareiran.blogfa.com

سلام
شعری که نوشته بودید برام (اگر حجاب ظهورت حضور پست من است

دعا بکن که بمیرم

چرا نمی‌آیی؟)
خیلی زیبا بود به شدت لذت بردم

به نام تنــهاتـرین تنــها
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سلام دوست من
از مطالب زیباتون استفاده کردم
با اجازتون من حقیر تنهاترین شما رو لینک کردم
اگه شما هم ....
در پناه حضرت دوست شاد باشید و امیدوار

** بیـا بیـا که سـوختم ز هــجـر روی ماه تو **
** تمام عمردوختم دو چشم خود به راه تو **
** به این امید زنده ام، که گردم از سپاه تو **

-:- عجل علی ظهورک، یا حجة الله -:-
"" التماس دعا ""

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
ــــــــــــــــــــــــــــامضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

گل پونه سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 21:16

منم ۱۹ سالمه اما به قول خودت فقط به کنکور فکر میکنم.
خوشا به حال لیلا که الان راحت بدون هیچ فکر و خیالی خوابیده.
کاش اونم بیاد و وبلاگتو بخونه.

میلاد نور سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 23:10 http://miladenoor.blogsky.com

با عرض سلام
از ایمیلت ممونم ... پست خیلی خوبی بود
به روزم منتظر حضورت
یا علی

به نام تنــهاتـرین تنــها
00000000000000000
سلام همراه مهربون
به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد
به روزم و چشم انتظار نگاه سبزتون ...
00000000000000000000000000000
__________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

یه دوست همین نزدیکی پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 21:52

می بینم که با همراه رفقا مسج می فرستین [ چشمک]

امین جمعه 24 آذر 1385 ساعت 00:44

واقعا نمی دونم چی باید بنویسم وقتی می خوندم ناخداگاه اشک توی چشمام اومد نه به خاطر فوت لیلا بلکه به خاطر توفیقی که پیدا کرده
به خاطر این بود که به حال خودم باید گریه کنم که به فکر آقام نیستم
به خاطر این بود که آقا رو ول کردیم چسبیدیم به هر چی توی این دنیاست و فکر می کنیم دیگه تنها نیستیم
خدا نصیب همه بکنه برن کربلا
دفعه اول که می رید کربلا وقتی بر می گردید وقتی به سفرتون فکر می کنید مثل خواب میمونه
بعد از اون بار که من رفتم تا حالا این برام حصرت شده که یه بار دیگه برم کربلا
دعا کنید با هم بریم

ساحل جمعه 24 آذر 1385 ساعت 07:26 http://saheleoftadeh.persianblog.com

سلام عزیزم
خوبی؟
من به روز کردم.
اااا ببخشید آدرس وبم اشتباه اومد.
امان از دست این.....
تو بلاگ اسکای منتظرتم گلم.

مهدی دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 12:03 http://www.mehdi-6225.blogfa.com

باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم
ازجانی عمل آرامم کنی تا عاشق راهت شوم
من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران
اول به دام آرم تورا وانگه گرفتارت شوم
به ما هم سری بزن وبلاگه قشنگی داری

سلام
خوبی وبلاگت عالیه و خیلی خیلی قشنگه امید دارم که روز به روز وبلاگتون قشنگتر و قشنگ تر بشه
پیش من بیا ی خوشحال میشم آرزومند آرزوهایتان
«•´`•.(*•.¸(`•.¸ ¸.•´)¸.•*).•´`•»
«•´¨*•.¸¸.*¤~*
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. . تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

*~¤*.¸¸.•*¨`•»
«•´`•.(¸.•´(¸.•* *•.¸)`•.¸).•´`•»
*(¨`•.•´¨)*
`•.¸.•´
.•*
*•.
میدونی سخت ترین روز چه روزیه ؟؟؟
روزی که قلبهایی که در کنار هم برای هم می تپیدن از هم جدا بشن .دلهایی که محرم هم بودن محرم دل کس دیگری بشن
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.

میثم شنبه 2 دی 1385 ساعت 07:27 http://fares110.blogfa.com

سلام
امیددارم که خوب باشین
سر بزن
فاطمی باشید
یا علی...

مصطفی یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 ساعت 06:59 http://www.ghalbe-man-khoda.blogfa.com

سلام وب بسیار جالب و اموزنده ای دارید

خیلی خوشم اومد

چن تا از مطالبش رو هم با اجازه کپی گرفتم

ازتون یه خواهش داشتم

لطفا کد اهنگ وبلاگتونو به منم میدید

واسم تو نظرات وبلاگ بزاریدش

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد